7 תשובות
זה סבבה כזה, זה עניין של טעם אישי.
טעם של אלכוג'ל
רוסקי / פינלנדיה / אבסולוט זה פחות או יותר הכי גועל נפש שאי פעם יצר האדם.
לערבוב הוא סביל
עשה לעצמך טובה תשקיע יותר תביא גריי גוס או מון באלן
אפשר לזרום אבל הוא עם טעם כזה ריקני, פשוט אלכוהול 80 אחוז זה הטעם
לא, טעים זה לא.
באותו הנושא: