5 תשובות
תקבלי נזיפה ככל הנראה
אם יעלו עלייך ישימו לך הערה לדעתי ויזמנו הורים
זה גם תלוי באיזו כיתה את ואיך בית הספר שלך מגיב לדברים כאלה כי זה יוכל לפגוע לך בעתיד אם את עולה לתיכון בקרוב או מסיימת תיכון
שואל השאלה:
אני מסיימת יב השנה
אנונימית
ינזפו בך, אולי יתקשרו להורים
אל תעשי את זה