35 תשובות
הרבה
הרבה יחסית
וואלה גבר על חלל
הרבה
שואל השאלה:
נו?
אנונימי
הרבה לכל גבר ולכל אישה
אחי מה אתם עושים מינוסים אני צודקת
גם גבר בן 40 ששכב עם 13 נשים זה הרבה
מלא אבל לא פוסלים עד זה
בוא נגיד שזה גבר שאני בחיים לא אצא איתו או יסתכל עליו. לא מכבד שלו
אהבתי את השאלה הסאטירית להראות את מוסר הכפול והשונא הנשים פה
ולא כמו שאמרתי אצל הנשים
אפשר לשכב גם עם 100 פרטנרים זה לא אומר עלייך דבר
^מה קשור מוסר כפול?
הרוב אמרו אותו דבר כמו שאמרו בשאלה ההיא
יחסית הרבה אלא אם כן הוא איזה מוזיקאי/שחקן מאוד מצליח
מבחינתי גם אם הוא שכב עם אחת זה יותר מידי
זה יותר מדי נשמה
הרבה, חגג קצת יותר מדי לטעמי.
על גבול הכלמידיה הייתי אומר

סתם חס ושלום אבל כן זה הרבה
אנונימי
מעמיס
Zm
הרבה אחשלי
לעשות את השאלה של"אישה בת 24 ששכבה עם 12 גברים זה הרבה או סביר לגילה?" כגבר זה מפגר, אמרנו לך שיהיו את אותן תשובות כי זה פשוט הרבה.
הרבה.
הוא player
אנונימי
יחסית הרבה
ותאמת בתור אישה לי זה קצת מוריד כאילו שהוא שכב עם הרבה בנות כאילו....
זה כאילו אתה סתם שוכב עם נשים וזה כאילו לא משהו..

*לא קשור למגדר גם אם אישה הייתה עושה אתזה*
אנונימית
הרבה איכס
הרבה מאוד
אתה שואל באתר של בתולים בני 15 על חיי מין של בני 25. מתוך הגברים החילוניים שהם לא מכוערים/אוטיסטים/חולי נפש, הרוב שכבו עם יותר מ13 נשים עד גיל 25.
אנונימי
מזעזע וזה כבר גבר שאני בחיים לא אצא איתו
אפילו חמש וארבע זה הרבה בשבילי
גם שלוש
מזרים
סביר
לא חריג יותר מדי לגבר שנראה אחלה פלוס מינוס.
מכיר גם שעברו את ה 20. לגבר זה לא משנה, ואף אחת לא צריכה לדעת על העבר שלך וכמה העמסת. בסוף גבר שמצליח להביא בחורות גם יכנס לזוגיות בשניה שרק ירצה
אנונימי
הרבה
זה מרתיע אגיד את האמת
לא זה שהוא אוהב מין גם אני אוהבת
אלא לגבי היכולת שלו להתמיד במערכת יחסים
לדעתי זה הרבה
אנונימית
הרבה לגילו לדעתי.
בעיקרון אני לא חושב שסטוצים זה דבר טוב אבל זו רק דעתי כמובן בסופו של דבר ההחלטה נתונה אצל כל אחד.
אישית מאמין שיחסי אישות צריך לעשות רק בקשר אמיתי שזה באמת מגיע מהלב ולא רק בשביל היצר.
הרבה
אנונימית
הוא קצת פדופיל..