5 תשובות
תקשיב אני קראתי הכל ואולי לא הייתי בזוגיות אף פעם אז אולי אני לא מבינה, אבל זה נשמע ממש כמו זוגיות רעילה, כאילו רק בן אדם אחד באמת נלחם על הזוגיות הזאת
מהצד זה נשמע שהיא ממש לא מכבדת אותך

זה בסדר לא להסכים על דברים, אבל גם צריך לדעת לשמור על זה בגבולות כלשהם והדיבור שלה ממש ילדותי ו"דרמטי" כמו שאתה אומר
ההתנהגות אפילו די רעילה
מצטער אחי אני לא קורא את כל זה אבל בקשר ליחסים לדבר זה הדבר הכי טוב שאפשר לעשות
קראתי הכל.
אתם צריכים לשבת בארבע עיניים ולפתוח הכל. תדברו על הכל ומה שמפריע לכם, אני מקווה שזה יעזור.
תשמע מעולם לא הייתי בזוגיות אבל זה נראה קצת רעיל