התחברות
הרשמה
חברים יקרים האם אתם חושבים שהקרב במוסאטפר של אנקין נגד אובי וואן היה מיותר לחלוטין ????
והאם אפשר איכשהו שסטאר וורס יסדרו את המצב הזה
20 בנובמבר 2024, 15:47
תשובה אחת
אחד מהקרבות הכי לא מיותרים בסדרה.
אנאקין צריך את ההפסד שם כדי לקבל את הבאף שימנע ממנו להשמיד את הגלקסיה.
א
אנוכי=אני