14 תשובות
30 שניות
מניחה שתראי הבדל תוך חודש
לוקח לגוף להתרגל
בין שבועיים לחודש וחצי
לי אישית רק נהיו תופעות ממש מעצבנות רק אחרי חודשיים שלושה
שואל השאלה:
לא יודעת אם זה פסיכולוגי אבל התחלתי אתמול ואני מרגישה בהרבה יותר מנותקת
אנונימית
שואל השאלה:
^^איזה את לוקחת?
אנונימית
לי אישית עצר את המחזור לגמריי (אני לא בהריון)
גם מאוד חשוב לעשות בדיקת דם וזה כי יש גלולות שהתופעות לוואי שלהן יכולות להיות מסוכנות
שואל השאלה:
פשוט שאלה כמה שאלות ואמרה שהיא ממליצה לי על יאז פלוס
אמרתי שאני מעדיםה שלא ובחרתי גלולות עם מינון מאוד נמוך כי אני מפחדת מתופעות לוואי מוגזמות
אנונימית
אני כבר הפסקתי לקחת.. אבל לקחתי סרזט ופומיניק לא את המשולבת אלא רק על בסיס פרוגסטרון ככה שדיכאון לא היה חסר..
וגם לי לא היה מחזור בכלל
מהשבוע הראשון שהתחלתי לקחת אותם זה כבר גרם לי להתנהג קצת שונה, אבל רק אחרי כמה חודשים זה הגיע למצב ממש לא טוב
אני גם על סרזט
באמת קצת דיכאונית אבל זה בסדר
אבל תלכי בבקשה לעשות בדיקת דם לפניי שאת לוקחת גלולות
אני על סרזט נטו כי אם הייתי על גלולה שמכילה גם אסטרוגן היה יכול להיווצר קריש דם אצלי.. בשבילך כדאי מאוד לעשות בדיקת דם
^אני אותו סיפור, יש לי גם סיכון לקרישיות

שואלת השאלה, אם יש לך רקע של קרישיות, התקפי לב או אירועים מוחיים במשפחה תלכי דחוף לעשות בדיקת דם גנטית שיבדקו אותך לאפלא, פי.פי.סי. ופקטורים
שואל השאלה:
אני עשיתי ממש באותו יום שהלכתי לגניקולוגית
הרופאה שלי לא הסתכלה על הבדיקות האחרונות בכלל רק שאלה מתי עשיתי בדיקות פעם אחרונה
אנונימית
הבנתי
אז היא כנראה לא זיהתה סימנים לסיכון
בכל אופן אם נהיה לך סחרחורת ממש חזקה אז כדי שתפסיקי לקחת
קצת מוזר שהיא לא הסתכלה על הבדיקות האחרונות... בכל מקרה הייתי שואלת אותה אם היא יכולה להסתכל רק בשביל לוודא שהגלולות שאת לוקחת מותאמות לך
שואל השאלה:
זהו אני יודעת שאמורים לעשות בדיקות לפני והיא פשוט נתנה לי מרשם לגלולות וזה הרגיש לי מהר מידי
אבל באמת אין שום רקע רפואי לא לי ולא למשפחה שלי
אני אראה איך הן משפיעות עליי ומקסימום אני אחליף, התחלתי לקחת מינס
תודה רבה לכן על העזרה
אנונימית