9 תשובות
מה פתאום , איפה זה מביך בדיוק
את יכולה גם במוקד מכירות
וזה לא מביך, כל עבודה טובה :)
וזה לא מביך, כל עבודה טובה :)
לא
לא מביך בכלל! בהצלחה :)
מה מביך? זה אחלה. מביך שלי שלא מקבלים אותי להיות מאבטחת כי לא עשיתי צבא אז אני עובדת בשביל 34 שקל לשעה. מאבטחת זה אחלה כסף
לא מביך אבל כדאי כמועדפת
לא מביך
ממש לא מביך. לכי על זה.
אנונימי
שום עבודה לא מביכה
באותו הנושא: