6 תשובות
אבקת חלבון לפי דעתי
בעיקרון לא משנה חלבון אחרי/לפניי אימון וכאלה.

העניין הוא הסדר עדיפויות, אם אתה רוצה לבנות מסה קח גיינר, גם ככה יש שם חלבון כמו באבקה וזה קלוריות שאתה צריך אותן.
אנונימי
שואל השאלה:
אני מחפש להיתנפח יותר אני שותה גיינר כל יום 300 גרם יש לי גם אבקת חלבון מה יגרום לי יותר להיתנפח
לא משנה. פשוט תשיג סה"כ מספיק חלבון וקלוריות במהלך היום
שואל השאלה:
אוקי תודה רבה
גיינר, ואין סיבה לקחת גם וגם
אנונימי
באותו הנושא: