13 תשובות
שואל השאלה:
(אנונימית)הלוואי שיכולתי דיי
אנונימית
שואל השאלה:
מעריכה אבל אני קטינה, לא יכולה לעשות ניתוח
אנונימית
שואל השאלה:
(גיאוס) מעריכה, אבל זה פיזית לא נוח לי
אנונימית
את אי אפשר לבקש מההורים?
שואל השאלה:
לא:(
אנונימית
סליחה על השאלה אבל הוא עומד או נוזל כזה כי אם הוא עומד אז מה אכפת לך זה יכול להיות רק יפה ותאמיני לי הרבה מקנאות בך את גם צריכה לדעת איך להתלבש עם זה
איך רואים שאתה בן
שואל השאלה:
אה, אוקי, מה שתגיד, אבל זה לא נוח לי
אנונימית
ניתוח הקטנת חזה
מבינה אותך לגמרי אני לא אוהבת את זה זה לא כיף לא נוח בכלל ואן לי הרבה מה להגיד אפשרי לעשות ניתוח אבל הוא מאודד יקר
אפשר להקטין בניתוח כן
את יכולה לעשות ניתוח הקטנת חזה, פשוט לדעתי זה לא כדאי, את יכולה להשתמש בזה לטובתך
תתרמי לי