7 תשובות
כי הן חולות נפש וילדותיות
אנונימי
ופמיניסטיות מפחידות
אנונימי
שואל השאלה:
למה? אתה מכיר סוויפטית כזאת?
למה? אתה מכיר סוויפטית כזאת?
רוב הסוויפטיות באמת סבבה, פשוט יש המון סוויפטיות באמת, אז האלה הלא טובות עושות מספיק רעש כדי לגרום לאנשים לחשוב שכולן ככה
יצא לי להכיר הרבה סוויפטיות, אף אחת מהן לא הייתה מפחידה כמו האלה באינטרנט שפשוט בולטות יותר
יצא לי להכיר הרבה סוויפטיות, אף אחת מהן לא הייתה מפחידה כמו האלה באינטרנט שפשוט בולטות יותר
אנשים סתם מחפשים לשנוא את טיילור והמעריצים שלה
כי הם חושבים שסוויפטיות יותר מידי דרמטיות מכיוון שהן מאזינות לטיילור סוויפט.
כי אנחנו כאילו כמו כת או משהו מפגר כזה
באותו הנושא: