2 תשובות
עשית פרמט להגדרות ברירת מחדל כי אם כן לא נראה לי שאפשר לשחזר את זה תנסי עם יש לך גיבוי או שחזור המערכת
שואל השאלה:
לא חשוב אני פונה לאסוס