5 תשובות
תשאירי את החום
תשאירי את החום
והורוד דיי יקר ובלי ביקרות אז אני הייתי מורידה גם אותו
דרך אגב יש לחברה שלי את הג'ינס עם הפיפיון והוא יפה ברמות!!
שואל השאלה:
בצבע הווש הבהיר? את יודעת איזה מידה היא לקחה?
אנונימית
היא לקחה שטיפה קלה
מידה 27