5 תשובות
זה נהיה נורמלי משום מה
אפשר להריח את עצמך אבל כשאתה הולך עם עצמך ביום יום כל הזמן אתה לא שם לב לריח
הם רגילים לריח
משמע המילה
לא מריחים את עצמם.