התחברות
הרשמה
אחרי כמה דייטים זה סבבה שהוא יבוא אליי הבייתה?
לא גרה לבד
17 בנובמבר 2024, 13:08
מערכת יחסים
3 תשובות
כששניכם מרגישים בנוח.
אין לזה חוקים, זה תלוי בכם.
Y
YIAPM
שואל השאלה:
פשוט תענו את דעתכם
ד
דני~
4? סתם זורקת
ילדה של אהבה
באותו הנושא:
לדעתכם נשיקה בדייט שלישי (אחרי שמכירים חודש) זה סבבה?
אחרי כמה דייטים אתם חושבים שזה סבבה להתנשק?
"סבבה אני אבוא אחרי" אבוא או יבוא??
זה סבבה לכתוב לו אחרי דייט?
אחרי 5 דייטים סבבה לבוא לבית אחד של השני?
בנות הייתן נוסעות אתן לעיר שלו לדייט ראשון במקום שהוא יבוא אליכן?
הייתי בדייט עם מישהו וכל הזמן הוא רצה לנשק אותי דייט ראשון סבבה או לא?
אם אתם מגלים אחרי דייט שהיה סבבה שהוא טרנסגנדריט מה אתם תעשו?
נכון אחרי 6 דייטים זה כבר סבבה שגם הבחורה תיזום יציאה או עדיין הגבר צריך?
האם בנשיקה ראשונה אחרי דייט ראשון זה סבבה?
סבבה להגדיר שאנחנו ביחד אחרי 3 דייטים?