8 תשובות
אין לי מושג עדיין
אני חושבת שהיא עושה טעויות ומתחרטת עליהן
אבל אי אפשר להאשים אותה היא באבל ולא חושבת בהגיון
אני בסהכ אוהבת את הדמות שלה ואני מקווה שויי תסלח לה איכשהו (למרות שלדעתי מגיע לויי יותר מזה)
ואני עדיין מנסה לעכל את מערכה 2 כי לא הבנתי לגמרי מה קרה שם
היא חמודה אבל היא עזבה את ויי:((((
חוץ מויי, אני לא מצליחה לחשוב על שום אופן שהיא מתוארת כ"נבלה"
וזה לא בגלל שאני אוהבת אותה זה פשוט נטו כי היא היחידה שם שעושה כל מה שהיא יכולה כדי לרצות אנשים
לא כזה מעניין
אין לי איזה דעה עלייה, מה שכן עד עכשיו עונה מטורפת וסדרה מצויינת השלושה פרקים האחרונים שיצאו היו מעולים
מדויק
אני חושבת שקייטלין קורסת תחת הלחץ והאבל. לדעתי ההוכחה לכך היא שבפתיח מראים אותה עם צל שמדמה כתר מעל הראש שלה
אישיתי לא אהבתי אותה ממש מהעונה הראשונה ללא קשר לאיך שהיא בעונה השנייה הייתה