4 תשובות
נראה לי חוקי
אולי הוא משקיע בפורקס או משו כזה
שואל השאלה:
הבורסה של מט"ח פתוחה כבר בבוקר בישראל והשעות שבהם הווליום מסחר הכי טוב לטעמי הוא מהבוקר עד הצהריים
לגבי מניות פחות מכיר אהיה כנה פשוט סתם כתבתי כדי שיבינו את הרעיון
אנונימי
שואל השאלה:
נכון, אבל יש ניהול סיכונים
אנונימי