9 תשובות
את לא תצטרכי לבחור מגמה אחרת במקום?
שואל השאלה:
לא יש לי כבר מגמה נוספת
לא יש לי כבר מגמה נוספת
אנונימית
אם כבר הגעת עד פה ונתת את כל מה שיש לך תתני מאמץ אחרון בשביל לסיים עם בגרות טובה, כל עוד זה לא בא על חשבון מקצועות אחרים וכבר עשית את כל זה נשאר לך ממש כמה חודשים אל תוותרי
יש לך ציונים טובים בגלל המורה לא שווה לפרוש את תסבלי איתה כמה חודשים ויהיה לך יותר יחידות וזה ילווה אותך בצבא באוניברסיטאות וכו.. תמשיכי תשקיעי אין לך עוד הרבה זמן
אנונימית
תשמעי יחידות נוספות לא יזיקו, אבל אם זה באמת מרגיש לך יותר מדי אז כן תפרשי
שמעי אני לא יכולה לגמרי להגיד לך להישאר הייתי בול באותו מצב וירדתי מהמגמה אבל אני כיתה יא
אם זה לא דורש ממך הרבה אז אולי עדיף להישאר וזהו אבל אם ממש לא בא לך על זה אז רדי זה לא באמת כזה משנה ועדיף שתעברי את השנה הזאת בסבבה
אם זה לא דורש ממך הרבה אז אולי עדיף להישאר וזהו אבל אם ממש לא בא לך על זה אז רדי זה לא באמת כזה משנה ועדיף שתעברי את השנה הזאת בסבבה
שואל השאלה:
זה לוקח ממני נפשית הרבה יש מלא מבחנים ועבודה להגשה ענקית ובגרות בעפ וגם עיונית
זה לוקח ממני נפשית הרבה יש מלא מבחנים ועבודה להגשה ענקית ובגרות בעפ וגם עיונית
אנונימית
מע כבר שנה אחרונה
אז תפרשי הכל טוב
לא שווה את זה
לא שווה את זה
באותו הנושא: