8 תשובות
לא
לא
לא אבל מקבלים בזה בונוס באוניברסיטה(אני מגביר את זה וסיימתי פסיכו עם 94 ועכשיו סוציו אבל קיבלתי בבוחן 79 ובא לי לבכות מזה)
שואל השאלה:
רציתי שתי מדעים בתכלס.. כי כימיה וזה. אבל אין ככ אופציות
רציתי שתי מדעים בתכלס.. כי כימיה וזה. אבל אין ככ אופציות
אנונימי
לאלא
ממש לא, זה יותר פסיכולוגיה וכל זה
זה לא מדעי, מדעי נחשב פיזיקה, כימיה וכו
ממש לא, זה יותר פסיכולוגיה וכל זה
זה לא מדעי, מדעי נחשב פיזיקה, כימיה וכו
לא זה מגמה הומנית
מדעי החברה זו לא מגמה מדעית. אבל אם את רוצה שתי מדעים אז את יכולה להרחיב יחד עם כימיה ביולוגיה/מדעי המחשב/פיזיקה
שואל השאלה:
לצערי פיזיקה וביו לא רוצה מקצועות.שאני לא אוהב. ומדמח זה ביחד עם כימיה בבית
לצערי פיזיקה וביו לא רוצה מקצועות.שאני לא אוהב. ומדמח זה ביחד עם כימיה בבית
אנונימי
באותו הנושא: