36 תשובות
השלב הראשון הוא להירגע
כי כשאתה לחוץ ככה על המזגן חם לך יותר
ולשאלה שלך היא שאני לא יודעת ויש אנשים לא מתחשבים או לא חכמים במיוחד וצריך להתמודד מה לעשות
^^בן אדם שקר לו שם מעיל, בן אדם שחם לו לא יכול לקלף את עורו
מעיל זה משהו ששוקל הרבה ולמה שמישהי תיסחב ברחוב בחום עם מעיל בגלל שמישהו צריך להקפיא את כל הכיתה
למה שהיא תיסחב? כי היא זאת שקר לה
שואל השאלה:
20 מעלות זה לא רוסיה לעזאזל!
אז בנות יוצאות מהבית כשבחוץ 18 מעלות ולא מביאות מעיל ומפומתלוננות בכיתה?!
אני חושבת שהוא התכוון באופן כללי לגקטים עליוניות וואטאבר
אתם נכנסים לקטנות
אבל קר לה בגללכם לא בגלל המזג אוויר
^מי שהגיב לי דיבר על מעילים אז דיברתי על מעילים
שואל השאלה:
למה שילד יסבול בחום בגלל שמישהי לא יכולה לסחוב איתה ברכב שהיא נוסעת לבית ספר או בדרך שלוקחת לה 5 דקות הליכה םריט לבוש ששוקל פחות מקילו ולהשאיר אותו בכיתה כאשר חם לה
יש מזג אוויר ממש סבבה פשוט תפתחו חלונות וזהו חלאס להתבכיין אתם כל הזמן רצים בהפסקות ואז מתלוננים שחם לכם

חוץ מזה אני הולכת ברגל 20 דק אז אל תכליל
שואל השאלה:
(אימוג'י של סטירה לפנים)
התכוונתי בכללי פריט לבוש מחמם
מצידי שתביא צעיף באורך של 20 ק"מ או ג'קט בעובי של דף העיקר שתביא משהו כדי שאני לא אסבול
שואל השאלה:
לי חם!
עד שיתנו לי פתרון שיגרום לזה שרק לי יהיה נעים אני אדליק מזגן בכיתה ואזרוק כל מעיל שיש לי בארון בגדים על כל תלמידה שתגיד שקר לה רק כדי שאהנה ב40 דקות מסכנות האלו של שיעור

נ.ב כשהתכוונתי פיתיון אישי אני יודע שיש את הדבר הזה של מניפה או מזגן אישי, אני לא אנופף ביד שעה עכשיו ומזגן אישי זה לא פרקטי
שלא כמו לקחת מעיל
אתה בא עם שורט? ועדיין חם לך?
אוקיי אתה צודק תסביר את זה לבנות בכיתה שלך לא לנו
אבל תמיד צריך לזכור שעוד מעט יהיה חורף וכל הבעיות של כולנו יעלמו והאיכות חיים תעלה משמעותית כי חורף זה מדהים
שואל השאלה:
לובש ארוך כי אני יוצא מוקדם לבית ספר אז קר
שואל השאלה:
ושוב, הכיתה מחניקה אם המזגן לא פועל כל אלו שלא יושבים לצד החלונות לא מרגישים זרימת אוויר
אה אתה רואה? "קר לך" אז תלך ברגל יהיה יותר טוב
כמו שלך יש את התירוצים שלך ככה גם להן
תלבש קצר ושים גקט בדרך לבצפר בבוקר כשקר. גם אתה יכול לעשות מאמץ קטן. אי אפשר לשנות את כולם לטובתך למרות שיותר הגיוני שהבנות יביאו גקט
שואל השאלה:
התירוצים והפתרונות שלי הגיוניים
יש הבדל בין ללבוש ארוך כי הדרך שלי קרה לבין לא להביא מעיל כי את יכולה לשלוט על המזגן כי לאף אחד אין כוח להילחם עליו אחרי 12 שנים שזה המצב
שואל השאלה:
^^זה בדיוק מה שאני מנסה להגיד אבל לצד ההפוך!
תביא שורט לבית ספר ותחליף שם אם עד כדי כך חם לך
לא כזה חם, אתה בישראל
אם היית עובר מרוסיה לישראל הייתי מבינה את התלונות אבל הגיע הזמן להתרגל
אתה מודע למזג האוויר בישראל? איזה מעיל בדיוק? סבבה שחם לכם, אבל גם לא צריך להפוך את הכיתה לאנטארקטיקה
מעיל^*
היום בנות חשוב להן להראות טוב גם אם צריך לסבול ורוב הבנות חושבות שמיים זה מכוער
מה אני אגיד? שבו אתם מתחת למזגנים
שואל השאלה:
ללבוש ארוך כי קר זה לא תלונה זה היגיון
זה לא נורמלי שאביא קצר כדי כדי שאני אחליף ואם יהיה לי קר אצטרך ללכת לשירותים להחליף שוב מאשר שהן יביאו מעיל שיכולות לשים ולהוריד בכיתה ב3 שניות
שואל השאלה:
זה לא ישנה דבר אם הן עדיין מתוננות
אתה צודק שמי שקר לה צריכה להביא גקט אבל מה שאני אומרת זה שבאותה מידה גם לכם צריכות להיות פרופורציות
שואל השאלה:
אם הן יביאו מזגן לא יהיה יותר בעיות
יותר שפוי להחזיק מעמד בלבוש 'מכוער" כמה שיעורים מאשר שחצי כיתה תסבול מחום
אתה יושב מתחת למזגן?
שואל השאלה:
המזגן מכוון לשורה של תלמידים, אני וחבר יחד עם 4 תלמידות (יש מקום מתחתיו אבל מרגישים אותו רק אם מכוונים אותו למטה)
שואל השאלה:
אני והחבר באים עם ג'קט, יש תלמידה שמביאה אבל עדיין מתלוננת שקר לה ולשאר לא
טוב לא בדיוק הבנתי אבל שתדע גקט לא תמיד עוזר בהכרח, אפשר לקפוא גם בראש ולפעמים גם לשים כובע לא עוזר אז זה באמת תלוי כמה אתם מקפיאים את הכיתה
שואל השאלה:
20 מעלות
אני מבין שזה קר, גם אני אחרי כמה דקות שם את הג'קט אבל הן לא מביאות בכלל
ושוב אני לא הגיבור/רשע היחידי פה, זה אני ועוד כמה בנים ובנות שחם להם ורוצים מזגן והן לא
שואל השאלה:
אז התחליף שלך לזה שבנות יביאו ג'קט/מעיל/גופה שתחמם אותן בכיתה
זה שאני אביא בגדים קצרים
זה הוגן
אתה ליטרלי מתלונן על משהו שאתה בעצמך עושה
שואל השאלה:
אני הקול של כל הבנים בכיתה שלי
אני לא מדבר בפני עצמי יש מאחורי כל אחד מבני הכיתה שסובלים את אותה הבעיה
(אני יחד עם 15 תלמידים נגד 4 בנות)