7 תשובות
כן אבל שיער תמיד גדל אז זה ממש לא הרוס לנצח בלי אפשרות לשיקום
אני די בטוחה שהתהליך של לצבוע זה לא מה שיעשה רע לשיער, אבל אם את צריכה לחמצן ואז לצבוע אז החמצון כן "יהרוס" את השיער כזה והוא יהיה פחות בריא, אבל אני לא הכי מבינה בזה חח
כאילו כן חמצנתי וצבעתי אבל אין לי שמץ איך זה השפיע בדיוק
שואל השאלה:
אני לא צריכה לחמצן, רק לצבוע
נראלי אז זה סבבה, כאילו כי צבע זה רק צבע
אלא אם אני טועה, זה יכול לקרות חח
כן, בגדול זה הורס את השיער ומייבש אותו
כן, אם משתמשים בחומר חמצון זה יכול להרוס את השיער
כן, השיער הופך לפחות בריא