4 תשובות
כן תיקו
שואל השאלה:
התכוונתי אם היה מכות או משהו כמו שהיה באמסטרדם
התכוונתי אם היה מכות או משהו כמו שהיה באמסטרדם
אנונימית
אה לא היה כלום
היו איזה 8 אוהדים ערבים שפרצו את המחסומים בין הקהל שלנו לקהל הצרפתי והיה קצת מכות אבל לא משהו ענק, הפרידו מהר. עשו שריקות בוז בהמנון וכל פעם שתקפנו.
באותו הנושא: