4 תשובות
שואל השאלה:
הרגשה כאילו שואבים לך את האנרגיה ואת בדאון אחרי שנפגשת איתו/ה?
הרגשה כאילו שואבים לך את האנרגיה ואת בדאון אחרי שנפגשת איתו/ה?
גם
שליטה וחוסר עצמאות, חוסר אמון, תמיכה רגשית מועטה, תחרותיות והשפלה, מניפולציות רגשיות, היעדר תקשורת בריאה, תלות יתר, תחושת חרדה או דיכאון
^^בדיוק, כשאת לא מרגישה באמת בנוח ובטוב איתם