3 תשובות
ברור שצריך תואר
k1m
לדעתי זה נוראי לעבוד עם ילדים בחטיבת ביניים בעיקר בשיעור שלא לוקחים ברצינות.
בעיקרון צריך תעודת הוראה והסכמה בוינגייט עד כמה שידוע לי
שואל השאלה:
אני מבין שזה יכול להיות קצת קשה..
אבל אם תגידי לי שבכל החופשים מקבלים שכר כרגיל אני הולך על זה
אנונימי