3 תשובות
ברור שצריך תואר
לדעתי זה נוראי לעבוד עם ילדים בחטיבת ביניים בעיקר בשיעור שלא לוקחים ברצינות.
בעיקרון צריך תעודת הוראה והסכמה בוינגייט עד כמה שידוע לי
בעיקרון צריך תעודת הוראה והסכמה בוינגייט עד כמה שידוע לי
שואל השאלה:
אני מבין שזה יכול להיות קצת קשה..
אבל אם תגידי לי שבכל החופשים מקבלים שכר כרגיל אני הולך על זה
אני מבין שזה יכול להיות קצת קשה..
אבל אם תגידי לי שבכל החופשים מקבלים שכר כרגיל אני הולך על זה
אנונימי
באותו הנושא: