8 תשובות
שואל השאלה:
והמצב אצלהם עם אזעקות כמו פה?
והמצב אצלהם עם אזעקות כמו פה?
אנונימית
כן
נראלי אפילו יותר קשה שם מפה ברמה כזאת
שמה שני הצדדים מרגישים כמו לבנון
כן
ברור
בטח
באותו הנושא: