3 תשובות
כן
אני נגיד 38 ולקחתי 39 וזה ממש טוב
אני נגיד 38 ולקחתי 39 וזה ממש טוב
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
כן קחי מידה יותר
באותו הנושא: