13 תשובות
בודקים להן את החזה אבל יכול להיות שאני טועה
ממששים את הבטן
^ לא נכון
כי יש סיכוי לסרטן הביצים או לא זוכר איך קוראים לזה ובכללי למנוע מחלות ולא חושב שיש לבנות את זה
אם אני זוכר נכון רק מסתכלות להן רופאות בנות על הציצי
לא נכון^
כן בודקים בשביל לוודא שאין סרטן אשכים
זה לטובתך בסופו של דבר
וזה ממש 2 שניות זה כלום ושום דבר, תשכח את זה מהר מאוד
לבנות אין משהו דומה או קרוב לזה, הן לא מורידות הלבשה תחתונה בכלל
שואל השאלה:
בינתיים רק בנים ענו(אימוג'י עם יד על הפנים)
שבנות יענו גם
זה לא נכון מה שאתם אומרים חחח לא עושים לנו כלום
לא
לבנות בודקים את הגב התחתון
לא צריך להוריד תחתונים או משהו בשביל זה רק חולצה
^^לא ממשים לבנים
לבנות פשוט בודקים את הגב אני ספציפית הורדתי לחזייה והרופא ביקש ממני להתכופף לרצפה עם הידיים , והייתה חיילת בחדר אז זה בסדר ואני חושבת שבכללי יש יותר רופאות
לבנות בודקים את החוליות בגב
צריך להיות במכנסיים צמודים ובלי חולצה אבל לא נוגעים בשום מקום חוץ מבגב התחתון