5 תשובות
קחי את הזמן שאת צריכה ואז תעשי גלואאפ מטורף
החיים תמיד יכניסו לך ויורידו אותך, את צריכה לדעת לקום אחרי כול המכות שהחיים נתנו לך ולהמשיך קדימה.
תתחילי לשמור שוב להציב גולים חדשים לעצמך תרימי את עצמך
תתחילי לשמור שוב להציב גולים חדשים לעצמך תרימי את עצמך
שואל השאלה:
אוף די אני לא יכולה
אוף די אני לא יכולה
אנונימית
דווקא ברגעים כאלה כואבים, את יכולה להתחזק הרבה יותר
הוא לא שווה את הדמעות שלך אחותי ואת חייבת להרים את עצמך ולקחת את הפרידה הזאת למקום חיובי ולעשות דברים שיעשו לך טוב
זה בסדר גם לבכות ולהתפרק אבל הכי חשוב לא להרבה זמן כי בסוף זה יפגע בך
אני כאן לכל דבר שתצטרכי ותזכרי שהכל לטובה ומחכה לך משהו טוב יותר :)
הוא לא שווה את הדמעות שלך אחותי ואת חייבת להרים את עצמך ולקחת את הפרידה הזאת למקום חיובי ולעשות דברים שיעשו לך טוב
זה בסדר גם לבכות ולהתפרק אבל הכי חשוב לא להרבה זמן כי בסוף זה יפגע בך
אני כאן לכל דבר שתצטרכי ותזכרי שהכל לטובה ומחכה לך משהו טוב יותר :)
בטח שאת יכולה.
השאלה זה אם את רוצה, אף אחד לא יכול להרים אותך למעלה חוץ מעצמך(למדתי את זה בדרך הקשה)
השאלה זה אם את רוצה, אף אחד לא יכול להרים אותך למעלה חוץ מעצמך(למדתי את זה בדרך הקשה)