6 תשובות
כן למה לא
לא
פחות מעניין אותי מותגים אלא האיכות
הייתי קונה
תלוי באיך זה מרגיש ללכת עם זה ואם זה תופס את הרגל טוב
כי יש לי בעיות ברגליים
אנונימי
לא כי יותר מעניין לכמה זמן זה ישאר עם היא נוחה לא מעניין אותי מותג
לא, דבר ראשון איכות- לרוב חיקויים גם אם הם נראים בדיוק אותו דבר הם איכות חרא
אבל נאמר וזה גם אותו איכות
עדיין לא בגלל שוואלה אני ארגיש רע שאני יענו הולך עם נעל יקרה אבל זה חיקוי וכולם חושבים שזה מקורי, זה דיי לשקר לכולם וגם לעצמך בסופו של דבר.