7 תשובות
תשימי אם זה יפה מותג זה שטויות
שימי
זה לא ugg אם זה מאורבניקה
תלבשי מה מביך בזה
תלבשי מה מביך בזה
הכל טוב אם את אוהבת שימי
למה לא
עם זה יפה בעינייך אז לכי על זה
אף אחד לא יגיד לך משהו על זה שזה בלי כיתוב או לא מקורי
עם זה יפה בעינייך אז לכי על זה
אף אחד לא יגיד לך משהו על זה שזה בלי כיתוב או לא מקורי
למה שלא תשימי אותם?
למה שלא תשימי? את לא חייבת מקורי
גם לי אין מקורי
גם לי אין מקורי
באותו הנושא: