7 תשובות
אה אז גם לי קרה שבועות שמתי על נוטרל במקום רוורס
שואל השאלה:
וואי וואי
וואי וואי
אנונימית
שואל השאלה:
אני בשיעור מספר שתיים (מחר שיעור שתיים)
אני בשיעור מספר שתיים (מחר שיעור שתיים)
אנונימית
שואל השאלה:
וואי גם לי קרה ^
וואי גם לי קרה ^
אנונימית
שואל השאלה:
גם אני לא עושה ידני חח
גם אני לא עושה ידני חח
אנונימית
לא עשיתי ידני אבל אני זוכר שאפילו לא הסתכלתי על המעברי חציה כמעט אף פעם אני בשוק שעברתי
הרבה פעמים לא נכבה לי האיתות וכל פעם שניסיתי לישר כדי שיכבה וזה פשוט הדליק את האיתות בצד השני ככה מלא פעמים(קרה לי מלא גם בשיעורים בסוף:,)
באותו הנושא: