5 תשובות
מה המינון שלך? כי נגיד אם זה 30מג בארצות הברית יש להם גם ויואנס במינון 60מג אז יצא שבסוף לקחת מינון שקיים כבר
אם אתה לוקח 50מג או 70 פה אני כבר לא יודע, הייתי ממליץ לשאול נוירולוג
שואל השאלה:
^
30 מג, אבל אני תת משקל (זה גם הסיבה שלא מעלים לי את המינון ל50 מג) (לא לקחתי 2 כדורים אבל עניין אותי מה קורה אם)
אז וואלה לא יודע
אני לוקח 50 מג ואני ממש קראתי על תופעות לוואי ודברים כאלה ולא היה רשום כלום על לקחת שניים
ההיגיון שלי אומר שזה לא כזה בעייתי אבל אני לא רופא אז לא יודע
שואל השאלה:
רגע איך הרדמה בסנטר? זה אחת מתופעות לוואי? לא זכור לי ששמעתי על זה
לא בטוח לגבי שניים. אבל בכללי, יכולה להיות מנת יתר של ריטלין בדיוק כמו כל סם אחר.