4 תשובות
תלוי באיזה רמה אם זה גובל עם העקרונות
שואל השאלה:
^אני בחיים לא הייתי עושה את זה ולא יהיה כזה
אנונימי
לקבל אותו כמו שהוא
זה מאוד כללי מה שאתה אומר,
יש דברים שאתה תקבל אותו כמו שהוא ואת הסיטואציה,
אבל יש דברים שאולי לא בהכרח ואתה צריך לעשות את השיקולים שלך,

זה מאוד כללי ואנחנו לא באמת יכולים לתת דעה ..כי מבחינתי זה ברור שלקבל

זה מאוד תלוי