12 תשובות
אני פחות אוהבת דרך האינסטגרם.
ממש מעדיפה שיפנו ברחוב ויהיו ישירים עם ביטחון.
שיגיד לי אבא שלך יהלומן ? למה איך הוא יצר פרח כמוך t;
אממ אני פחות בקטע של רשתות חברתיות גם ( גם הריזים שהבנים דופקים פה בסטיפס בכלל לא מציאס) הכי נכון לדעתי זה פשוט להכיר מחברים של חברים כי קשה לי להאמין שמישהו עכשיו יבוא לי באמצע הרחוב ויתחיל איתי ובאמת יצא מזה משהו..
שיהיו אמיצים. אהבתם תתחילו. מה תפסידו. שה גם מה שאני עושה
לא דרך האינסטגרם זה בטוח
אם זה מישהו שאנחנו מתראים קבוע בגלל צבא או לימודים שפשוט יבוא וידבר איתי ונכיר קצת לפני שהוא עושה צעד ברור לכיוון הזה
כמה שיחות היכרות ואם יש חיבור וזורמים אז שיציע לי לצאת
ואם זה סתם מישהו ברחוב שראה אותי אז שייגש בצורה מנומסת ולא קריפית שייפתח שיחה קלילה ויסביר למה הוא ניגש ויבקש את המספר
אנונימית
היית רוצה שיטרידו אותך ואז יבקשו את המספר שלך? אם זה היה אני הוא היה חוטף כאפה
לא הבנתי, זה בסדר שמתחילים איתכן ליד חברה שלכן? הייתי בטוח זה ממש רד פלאג
אנונימי
שינסה להתחיל שיחה ולהתחבר אליי קצת קודם במקום ליפול עליי משום מקום ולזרוק ישר "אפשר את האינסטגרם שלך"
אנונימית
אם אני במקום עם אנשים וזה אז שייגש אליי ויתחיל איתי שיחה בקטנה כזה רק שנכיר בסיסי ואז יבקש רשת חברתית/טלפון ומשמה נתקדם, אבל שלא ילחץ שזה כזה יזרום ויהיה אווירה קלילה ומצחיקה כזאת
אנונימית
תלוי במקום והזמן
אם ברחוב אז כשאני עם חברה, לא לבד כי אז אפחד מהכוונות שיש לאדם שפנה אליי
עדיף עם משפט מצחיק או פשוט "את נורא יפה בעיניי ואני ממש אשמח לקבל את האינסטגרם שלך"
אם באינסטגרם אז באיזו הודעה חמודה
לא כשאני לבד, זה מלחיץ.
לפתח סתם שיחה משום מקום זה גם מוזר, אלא אם כן זה באיזה אירוע או מקום חברתי מה שהגיוני, אבל סתם ברחוב זה מוזר.
במידה וזה ברחוב אז אני מעדיפה ישירות, ואני מעדיפה אינסטגרם.
אני לא אוהבת את המשחקים האלו.. לרוב זה נורא מביך אותי, פשוט מחמאה ו"היי את נראית טוב אפשר את האינסטגרם שלך?"
וזהו..
אנונימית
ככה את מרגישה ביטחון כמישהו שאת לא מכירה בא אליך ככה