3 תשובות
יש משחות, אם אין לך עדיף לא לנסות דברים כי משחת שיניים לא עובד
משחה מייבשת, בנזק אחלה
מניסיון, אל תשחקי בפנים שלך.
אם יש לך עור טוב ואת לא הולכת לטיפול מקצועי בנושא, אל תמרחי כל דבר.
לא כל חומר שמייבש חצ'קון יעשה לך טוב, יכול להיות שזה ישאיר לך בדיעבד צלקת או פיגמנטציה וחבל.
תני לזה לעבור לבד, ותשתדלי לא לגעת - זה ייספג לזרם הדם חזרה.
אם יש לך עור טוב ואת לא הולכת לטיפול מקצועי בנושא, אל תמרחי כל דבר.
לא כל חומר שמייבש חצ'קון יעשה לך טוב, יכול להיות שזה ישאיר לך בדיעבד צלקת או פיגמנטציה וחבל.
תני לזה לעבור לבד, ותשתדלי לא לגעת - זה ייספג לזרם הדם חזרה.
באותו הנושא: