8 תשובות
כי דפר הוא דבר יחסי
80 זה הרבה!! תהיי גאה בעצמך❤
אנונימית
80 זה לא כזה הרבה, אני בכיתת מחוננים וקיבלתי 90 ולמען הפרוטוקול חברה שלי קבלה 80 והיא בכתה. הכל עניין יחסי
אנונימית
שואל השאלה:
^^^מה זה אומר?
אנונימית
שואל השאלה:
^^ולא רציתי 90, כיוונתי ל80 מלכתחילה אבל הרגשתי שהלך לי מזעזע אז לא הבנתי איך
אנונימית
דפר הוא דבר יחסי - חברה שלי מחוננת והיא קבלה נמוך והיא קבלה דפר 90 - דפר 90 זה 5 אחוז עליונים, 80 זה 10 אחוז עליונים.
דפר תלוי באנשים האחרים שעשו את הבחינה באותו יום, לא בניקוד שלך עצמו.
אל תיצמדי לקטע של האחוזים
שואל השאלה:
אהה אוקיי
אז זה כאילו נמדד על בסיס שאר האנשים שנבחנו באותו יום?
אנונימית
אני חושבת שכן