4 תשובות
בת כמה את? עם אין לך משחה אמרו לי שוזילין יכול לעזור. רפואה שלמה
אנונימית
^אין לי מושג מה זה... אני יודעת שזובירקס ממש טובה, והיא גם העלימה לי אותו בפעמים שהיו לי
שואל השאלה:
שמתי פנליפס גם טוב?
אנונימית
אם ההרפס גדל, אז זובירקס (המשחה שעוזרת להתרפס להחלים), לא ממש תעזור. פשוט אל תגעי בזה