6 תשובות
צריכה להיות בכושר נראלי
שואל השאלה:
אבל השאלה אם אני צריכה לעבור גם את כל הדברים שכושר קרבי עושים, ולהיות באותה רמת כושר
אנונימית
לדעתי צריכה להיות בכושר וכאלה
חייבת להיות בכושר בעצמך, כי אם הלקוחות/המתאמנים שלך יראו שאת בעצמך לא דוגלת במה שאת מציגה פשוט יראו אותך בתור אישה לא הכי רצינית.
אני כמעט בטוחה שכן
כן
הקורס מאוד קשוח ועם דרישות גבוהות
יש אימונים שאת מעבירה בעצמך ואת חייבת לעשות את התרגילים בעצמך
ואני יודעת שכשאת נוגעת בקיר יש לך כשרג
משמע את תמיד צריכה להיות בכושר