7 תשובות
מה בדיוק הפרויקט?
שואל השאלה:
אני חייב שהתוכנית תרוץ ישר שהמחשב נדלק בלי להפעיל אותה ידנית
אנונימי
הייתי מנסה את שני הדרכים, תראה מה עולה יותר מהר ותופס יותר פעילויות של המחשב,
תנסה גם כמה פעמים ותראה שזה יציב ועובד כל הזמן
שואל השאלה:
סבבה תודה
אנונימי
שואל השאלה:
לדעתך, בשביל הפרוייקט גמר לבית ספר באיזה שיטה עדיף להשתמש?
אנונימי
שואל השאלה:
כן בדקתי עכשיו בצאט גיפיטי ומסתבר שאפשר אבל תודה בכל אופן
הוא אמר לי שאפשר לעשות את מה שאמרת ואפשר גם להשתמש בtask schedule ולקבוע שיריץ את התוכנית עם הפעלת המחשב
אנונימי
אפשר בגדול להמיר את הסקריפט לexe, יש ספריות שעושות את זה
ואז לשים בתיקיה של הstartup