5 תשובות
את זתם מתלוננת, תגידי תודה שנותנים לך משהו..
וגם לטבריה יש מלא אזעקות.. אל תשווי ותתעסקי במה שאין לל, תגידי תודה וזהו
וגם לטבריה יש מלא אזעקות.. אל תשווי ותתעסקי במה שאין לל, תגידי תודה וזהו
שואל השאלה:
^
אני אוציא 60 בהכל אבל
^
אני אוציא 60 בהכל אבל
אנונימית
^ איך את יודעת?
ומה זה משנה, זה מה יש
ומה זה משנה, זה מה יש
שואל השאלה:
^
טוב סליחה אני מצטערת על הוויכוח
^
טוב סליחה אני מצטערת על הוויכוח
אנונימית
אין לך מה להצטער אחות הכל טוב
באותו הנושא: