5 תשובות
את זתם מתלוננת, תגידי תודה שנותנים לך משהו..
וגם לטבריה יש מלא אזעקות.. אל תשווי ותתעסקי במה שאין לל, תגידי תודה וזהו
שואל השאלה:
^
אני אוציא 60 בהכל אבל
אנונימית
^ איך את יודעת?
ומה זה משנה, זה מה יש
שואל השאלה:
^
טוב סליחה אני מצטערת על הוויכוח
אנונימית
אין לך מה להצטער אחות הכל טוב