67 תשובות
זכותו
לא קשור לשום חוסר מודעות
זה הרצון שלו, יכול להיות שזה גם מה שיגרום לו להישאר רווק, אבל זה עדיין הבחירה שלו
לא קשור לשום חוסר מודעות
זה הרצון שלו, יכול להיות שזה גם מה שיגרום לו להישאר רווק, אבל זה עדיין הבחירה שלו
שואל השאלה:
אבל זה יגרום לו להישאר רווק
אבל זה יגרום לו להישאר רווק
אנונימית
בתור גבר אוטיסט אני יעדיף לצאת עם אישה אוטיסטית, אבל זה קצת כמו בחור מכוער שלא רוצה לצאת עם אישה מכוערת זה לא יפה אבל מה לעשות עם לא בא לו לא בא לו
ו? זה עדיין בחירה שלו
הוא יכול לרצות אבל הוא ישאר בלי בת זוג כי רוב הנשים יפסלו אותו
אנונימי
זכותו המלאה זה שהוא אוטיסט לא אומר שהוא מחויב להיות עם מישהי אוטיסטית
אני אוטיסטית ולא מתחברת לאוטיסטים אחרים כל האוטיסטים שפגשתי עצבנו אותי ממש
והבן זוג שלי בעצמו לא אוטיסט
לא כל בן אדם שהוא לא אוטיסט הוא נוירוטיפיקל
יש לך חשיבה ממש שטחית
אני אוטיסטית ולא מתחברת לאוטיסטים אחרים כל האוטיסטים שפגשתי עצבנו אותי ממש
והבן זוג שלי בעצמו לא אוטיסט
לא כל בן אדם שהוא לא אוטיסט הוא נוירוטיפיקל
יש לך חשיבה ממש שטחית
אנונימית
למה ? אולי הוא ימצא אישה נורוטיפיקלית שתוהב אותו.
שואל השאלה:
^
סיכוי קטן. כי מאותן סיבות שהוא מפנטז שהוא לא יצטרך להתמודד עם השריטות של האוטיזם אישה לא תרצה להתמודד עם השריטות של האוטיזם אלא אם יש לה שריטות משמעותיות בעצמה. זה כאילו הוא רוצה להפחית מהסטיגמה מהאישה האוטיסטית אבל אישה "רגילה" מאותה סיבה לא תרצה בן זוג אוטיסט
^
סיכוי קטן. כי מאותן סיבות שהוא מפנטז שהוא לא יצטרך להתמודד עם השריטות של האוטיזם אישה לא תרצה להתמודד עם השריטות של האוטיזם אלא אם יש לה שריטות משמעותיות בעצמה. זה כאילו הוא רוצה להפחית מהסטיגמה מהאישה האוטיסטית אבל אישה "רגילה" מאותה סיבה לא תרצה בן זוג אוטיסט
אנונימית
אבל לא כולן כך (אני מקווה)
^^ זה מה זה לא נכון אבל
זה שאת לא יכולה להסתדר עם אנשים שדומים לך לא אומר שלא תמצאי מישהו בחיים
ההיגיון שלך ממש לוקה בחסר
גם למה להוריד לאוטיסטים ולהגיד שזה שריטה? זה לא
זה שאת לא יכולה להסתדר עם אנשים שדומים לך לא אומר שלא תמצאי מישהו בחיים
ההיגיון שלך ממש לוקה בחסר
גם למה להוריד לאוטיסטים ולהגיד שזה שריטה? זה לא
אנונימית
שואל השאלה:
^^
לא כולן ככה כי יש נשים עם שריטות משמעותיות בעצמן
^
לא הבנתי מה אמרת פה?
^^
לא כולן ככה כי יש נשים עם שריטות משמעותיות בעצמן
^
לא הבנתי מה אמרת פה?
אנונימית
אבל יש אוטיסטים שיכולים לחיות חיים נורמליים
לא כולם עם שריטות ככה שאף אחד לא ירצה להיות לידם
שואל השאלה:
^
אבל עדיין קשורה בזה סטיגמה ויש קשיים
^
אבל עדיין קשורה בזה סטיגמה ויש קשיים
אנונימית
^^^^ את טוענת שזה שגבר אוטיסט לא רוצה לצאת עם אוטיסטיות זה לא בסדר כי אף אישה לא אוטיסטית לא תקבל אותו אלא אם כן יש לה שריטות
מה זאת ההשוואה המגעילה הזאת? אוטיזם זה לא שריטה ולא צריך שתהיה לך שריטה כדי להסתדר עם מישהו אוטיסט ואפילו להתאהב בו
ועובדה שיש לי בן זוג לא אוטיסט וכמו שאמרתי אני לא מסתדרת עם אוטיסטים וכל האוטיסטים שפגשתי לא הסתדרתי איתם
את כאילו אומרת שלא מגיע לאוטיסטים למצוא אהבה אם זה לא בתוך ה"מעגל" הזה של האוטיזם שזה שטויות
מה זאת ההשוואה המגעילה הזאת? אוטיזם זה לא שריטה ולא צריך שתהיה לך שריטה כדי להסתדר עם מישהו אוטיסט ואפילו להתאהב בו
ועובדה שיש לי בן זוג לא אוטיסט וכמו שאמרתי אני לא מסתדרת עם אוטיסטים וכל האוטיסטים שפגשתי לא הסתדרתי איתם
את כאילו אומרת שלא מגיע לאוטיסטים למצוא אהבה אם זה לא בתוך ה"מעגל" הזה של האוטיזם שזה שטויות
אנונימית
ברור שיש קשיים זה לא אומר שזה שלא אפשרי
שואל השאלה:
^^
זה שונה כי אוטיזם אצל נשים מתבטא אחרת. זה פחות קיצוני מאצל גברים ברוב המקרים ונשים אוטיסטיות מתקשרות הרבה יותר טוב
^
עדיין נדיר
^^
זה שונה כי אוטיזם אצל נשים מתבטא אחרת. זה פחות קיצוני מאצל גברים ברוב המקרים ונשים אוטיסטיות מתקשרות הרבה יותר טוב
^
עדיין נדיר
אנונימית
^זה לא משנה, אוטיזם זה אוטיזם
ונשים אוטיסטיות "מתקשרות טוב" בגלל מיסוך לא כי באמת נוח לנו לתקשר
ומי שמפסיקה למסך בסוף מציגה כמעט את אותם תסמינים כמו גבר אוטיסט
ונשים אוטיסטיות "מתקשרות טוב" בגלל מיסוך לא כי באמת נוח לנו לתקשר
ומי שמפסיקה למסך בסוף מציגה כמעט את אותם תסמינים כמו גבר אוטיסט
אנונימית
מי מספר לך אבל שגם נשים אוטיסטיות פוסלות גברים אוטיסטים מאותה סיבה ולדעתי זה לא בגלל התנשאות על אוטיסטים אלה זה נובע מתחושה של הורידו אותם כל החיים שהם לא יצליחן לצאת מהמעגל אז הם מרגישים "אני אוכיח לכולם שאני יכול להשיג נוירוטיפיקלית" אבל זה לא קשור להתנשאות
אנונימית
שואל השאלה:
^
אז זה ממש עצוב לדעתי. קראתי שאחוזים בודדים של גברים אוטיסטים ואוטיסטים בכללי נשואים כמבוגרים
^
אז זה ממש עצוב לדעתי. קראתי שאחוזים בודדים של גברים אוטיסטים ואוטיסטים בכללי נשואים כמבוגרים
אנונימית
אני לא כל כך מבינה למה נישואים זה משהו שצריך לסמן עליו וי אז אני לא רואה מה עצוב בזה שמישהו מפסיד את זה. גם היום אנשים נוירוטיפיקלים נשואים באחוזים הולכים ופוחתים ומתגרשים, למה דווקא כשזה אוטיסטים אז זה עצוב?
אנונימית
שואל השאלה:
^
לא מהמקום הזה שאת מתארת, אלא כי אוטיסטים שכן רוצים זוגיות יכולים לא להתפשר או להיות כבולים בקשיים שירחיקו אותם מלהקים משפחה כפי שהם רצו
^
לא מהמקום הזה שאת מתארת, אלא כי אוטיסטים שכן רוצים זוגיות יכולים לא להתפשר או להיות כבולים בקשיים שירחיקו אותם מלהקים משפחה כפי שהם רצו
אנונימית
אם הן לא הטעם שלו אז למה שייצא איתן? זכותו להיות עם מי שיש לו חיבור איתה. לכולנו יש "שריטות", זה שגם שמו עליו תווית "אוטיסט" לא אומר שעכשיו הוא צריך להתנזר מסוגים מסוימים של אנשים.
אני בספק שזה באמת בא ממקום של התנשאות ותחושת עילאיות על אוטיסטים אחרים.
אני בספק שזה באמת בא ממקום של התנשאות ותחושת עילאיות על אוטיסטים אחרים.
אני מנסה להבין מה שאת אומרת אבל אני עוד לא ממש מצליחה, מה זאת אומרת לא להתפשר? לא להתפשר על אוטיסטיות? את אומרת שהם צריכים להתפשר על אוטיסטיות?
אז זה מה שאני לא מבינה, שאת חושבת שרק אוטיסטים צריכים להתפשר כי נוירוטיפילקים לא מתפשרים עליהם? זה לא נכון, כאילו מי מספר לך שגם נוירוטיפיקלים לא מתפשרים על נוירוטיפיקלים אחרים בכל כך קלות, ולא רק אוטיסטים.. זה ממש לא נכון להגיד שנוירוטיפיקלים יכולים להקים את משפחת חייהם כפי שהם רצו, ולהתחתן עם אהבת חייהם כפי שהם רצו...בגלל זה יש 50% גרושים?
בגלל זה יש רווקים מעל גיל 30?
את באמת חושבת שהחיים של נוירוטיפיקלים כל כך קלים ושכל אחת שנושמת נענית להם כאילו לנוירוטיפיקלים אין סטנדרטים בנוירוטיפיקליות וכל אחת ברחוב מסכימה לצאת איתם כמו קסם? שהם לא עושים התפשרויות? ושמי שלא יוצאת עם אוטיסט הבעיה היא כי הוא אוטיסט ולא נוירוטיפיקל? את חושבת באמת שהיה לו סיכוי גם בתור נוירוטיפיקל להשיג זוגיות בעולם הזה בקלות ושהוא לא מצליח רק בגלל "תווית"??? זה כל כך תמים..לנוירוטיפיקלים קשה להשיג זוגיות נורמלית ולמצוא את האחת כמעט באותם אחוזים
היום אין לזה קשר לאוטיסט או לא וגם רוב הנוירטופיקלים נאלצים לעשות הרבה התפשרויות/ניתוחים/חדר כושר/דיאטות והם מבינים שהם לא יכולים להשיג את הטופ 10 של הדוגמניות אינסטגרם או אפילו טופ 9/8 כי הם 6 ונכנסים לגלואו אפ כדי שירצו אותם וכו כוכווכו
יש תופעת רווקים גלובאלית וזה אינדיבידואלי מאדם לאדם
אז זה מה שאני לא מבינה, שאת חושבת שרק אוטיסטים צריכים להתפשר כי נוירוטיפילקים לא מתפשרים עליהם? זה לא נכון, כאילו מי מספר לך שגם נוירוטיפיקלים לא מתפשרים על נוירוטיפיקלים אחרים בכל כך קלות, ולא רק אוטיסטים.. זה ממש לא נכון להגיד שנוירוטיפיקלים יכולים להקים את משפחת חייהם כפי שהם רצו, ולהתחתן עם אהבת חייהם כפי שהם רצו...בגלל זה יש 50% גרושים?
בגלל זה יש רווקים מעל גיל 30?
את באמת חושבת שהחיים של נוירוטיפיקלים כל כך קלים ושכל אחת שנושמת נענית להם כאילו לנוירוטיפיקלים אין סטנדרטים בנוירוטיפיקליות וכל אחת ברחוב מסכימה לצאת איתם כמו קסם? שהם לא עושים התפשרויות? ושמי שלא יוצאת עם אוטיסט הבעיה היא כי הוא אוטיסט ולא נוירוטיפיקל? את חושבת באמת שהיה לו סיכוי גם בתור נוירוטיפיקל להשיג זוגיות בעולם הזה בקלות ושהוא לא מצליח רק בגלל "תווית"??? זה כל כך תמים..לנוירוטיפיקלים קשה להשיג זוגיות נורמלית ולמצוא את האחת כמעט באותם אחוזים
היום אין לזה קשר לאוטיסט או לא וגם רוב הנוירטופיקלים נאלצים לעשות הרבה התפשרויות/ניתוחים/חדר כושר/דיאטות והם מבינים שהם לא יכולים להשיג את הטופ 10 של הדוגמניות אינסטגרם או אפילו טופ 9/8 כי הם 6 ונכנסים לגלואו אפ כדי שירצו אותם וכו כוכווכו
יש תופעת רווקים גלובאלית וזה אינדיבידואלי מאדם לאדם
אנונימית
^ כמובן שזה קשה למצוא זוגיות בלי קשר לאם מישהו אוטיסט או נורוטיפקלי אבל אוטיסטים לרוב נחשבים "מוזרים" ולכן זה עוד יותר קשה לרוב אנשים לא ירצו לצאת עם אנשים עם מוגבליות. אין פה זלזול לקושי של נורוטיפיקלים למצוא זוגיות אבל מה לעשות כשאתה נולד עם התוויט של להיות אוטיסט זה קשה יותר
^אף אחד לא נולד עם התווית להיות אוטיסט
זה לא כתוב למישהו על המצח
אני מדברת על נוירוטיפקל ואוטיסט כשווים זה לזה בלי להתייחס לתווית - שאף אחד לא יודע שהוא אוטיסט כל עוד הוא לא בחר לספר את זה - ואני גם לא רואה סיבה למה הוא צריך לשתף את זה עם כל העולם באתר היכרויות או בדייט, למה זה אמור להיות עניינו של מישהו?
הסיכויים שלו ושל נוירוטיפיקל למצוא זוגיות שווים כי מלכתחילה זה לא משהו שהוא חייב לשתף, אז אני יוצאת מנקודת הנחה שיש להם סיכויים שווים אבל גם יש להם את אותם בעיות נוירוטיפיקליות... כי אף אחד לא אמור לדעת שהוא לא. אז אין קשר לתווית.
זה לא כתוב למישהו על המצח
אני מדברת על נוירוטיפקל ואוטיסט כשווים זה לזה בלי להתייחס לתווית - שאף אחד לא יודע שהוא אוטיסט כל עוד הוא לא בחר לספר את זה - ואני גם לא רואה סיבה למה הוא צריך לשתף את זה עם כל העולם באתר היכרויות או בדייט, למה זה אמור להיות עניינו של מישהו?
הסיכויים שלו ושל נוירוטיפיקל למצוא זוגיות שווים כי מלכתחילה זה לא משהו שהוא חייב לשתף, אז אני יוצאת מנקודת הנחה שיש להם סיכויים שווים אבל גם יש להם את אותם בעיות נוירוטיפיקליות... כי אף אחד לא אמור לדעת שהוא לא. אז אין קשר לתווית.
אנונימית
^ זה לא רק התווית זה גם איך האוטיזם משפיע על הבן אדם, אולי לא תמיד יהיה אפשר לראות על זה אבל זה משפיע על האישיות של האדם בצורה שהוא היה קצת שונה ואנשים לא תמיד אוהבים את זה.
^דווקא הרבה פעמים לא שמים אפילו לב כי הוא בתפקוד גבוה
לא כל האוטיסטים מתנהגים שונה
לא כל האוטיסטים מתנהגים שונה
אנונימית
^ אפילו אוטיסטים שלא יודעים שהם אוטיסטים התנהגו אחרת, ואז זה יכול להביא לסיטואציות לא נעימות כי לא מבינים למה הם מתנהגים ככה
בכל מקרה אולי יש אוטיסטים שיותר קל להם עם זה, אני רק מספר על החוויה האישית שלי
למה הם מתנהגים איך? אוטיזם זה ספקטרום, מה זה "מתנהגים ככה"? אין התנהגות אחת ספציפית, וגם לא כל מי שמתנהג שונה מהחברה הוא אוטיסט, זה לא נכון. אין דרך אחת לצייר מה זה מוזר חברתית כי אפילו נוירוטיפיקלים שונים זה מזה באישיות ויש הרבה סוגים של אנשים מוזרים, זה גם לא בהכרח שאם יצאת לדייט ופסלו אותך זה כי אתה מתנהג מוזר, אין קשר, יש לאנשים בימינו רשימת מכולת וכל דבר קטן מוריד להם,
מאיפה אתה יודע שהיא פסלה אותך כי היא לא נמשכת אליך? כי לא היה חיבור? כי הערכים שלכם שונים? כי אתה לא גבוה? לא רוחני מספיק וכו... אני שמעתי אפילו על כאלה שפוסלות מישהו כי הוא התחסן לקורונה...
אם פסלו אותך למה ישר ללכת על הקיצוני ולחשוב "זה בגלל שאני מוזר?" זה לא נכון, יש אלף ואחת סיבות למה לפסול מישהו, זה משהו שהוא כל כך נפוץ בשגרה כי אנשים מפחדים להיכנס לזוגיות וממציאים תירוצים למה לפסול כל מי שנושם. ותירוצים ממש הזויים גם. החיים הם כל כך דינמיים, אין 10 אנשים שיפסלו אותך מאותה סיבה, תהיה בטוח ש10 אנשים פוסלים את אותו בן אדם מ10 סיבות שונות לגמרי. גם אוטיסט יכול להיפסל על סיבות חיצוניות/שטחיות וכו...פשוט בגלל שהוא מודע יותר לתווית אולי הוא בטוח ישר שזאת הסיבה, אבל זה לא אומר שזה בהכרח עבר למישהו במחשבות לפסול אותו בגלל זה. אני באמת מכירה בנות שפסלו נוירוטיפיקלים בגלל סיבות מאוד מטופשות כדבר נורמטיבי שבשגרה כמו "הוא שם צמיד על היד איכסה"...
מאיפה אתה יודע שהיא פסלה אותך כי היא לא נמשכת אליך? כי לא היה חיבור? כי הערכים שלכם שונים? כי אתה לא גבוה? לא רוחני מספיק וכו... אני שמעתי אפילו על כאלה שפוסלות מישהו כי הוא התחסן לקורונה...
אם פסלו אותך למה ישר ללכת על הקיצוני ולחשוב "זה בגלל שאני מוזר?" זה לא נכון, יש אלף ואחת סיבות למה לפסול מישהו, זה משהו שהוא כל כך נפוץ בשגרה כי אנשים מפחדים להיכנס לזוגיות וממציאים תירוצים למה לפסול כל מי שנושם. ותירוצים ממש הזויים גם. החיים הם כל כך דינמיים, אין 10 אנשים שיפסלו אותך מאותה סיבה, תהיה בטוח ש10 אנשים פוסלים את אותו בן אדם מ10 סיבות שונות לגמרי. גם אוטיסט יכול להיפסל על סיבות חיצוניות/שטחיות וכו...פשוט בגלל שהוא מודע יותר לתווית אולי הוא בטוח ישר שזאת הסיבה, אבל זה לא אומר שזה בהכרח עבר למישהו במחשבות לפסול אותו בגלל זה. אני באמת מכירה בנות שפסלו נוירוטיפיקלים בגלל סיבות מאוד מטופשות כדבר נורמטיבי שבשגרה כמו "הוא שם צמיד על היד איכסה"...
אנונימית
ברור שזכותו, שישאר רווק וגם בתול אם בא לו, מה הבעיה? הוא לא רוצה מישהי על הספקטרום הזה, בטח הוא חושב ובצדק שיש לו מספיק מהספקטרום כדי להוסיף, או שהוא רוצה שלילדים שלו יהיה יותר סיכוי לא להיות אוטיסטים, למה שהוא יבחר משהו שהוא לא רוצה?
את צריכה לזכור שזכותה של האישה גם להגיד "לא" ברור וחד משמעי
את צריכה לזכור שזכותה של האישה גם להגיד "לא" ברור וחד משמעי
שואל השאלה:
^^
אז למה שאישה תרצה שגנטית הילד יהיה אוטיסט? אם הוא היה מתחתן עם אוטיסטית מילא, אבל אנשים יעדיפו ילד עם פחות קשיים.
גם אם זה לא חד משמעי, אישה ששואפת להקים משפחה תרצה שיקבלו את בעלה ושהילדים יהיו נורמטיביים. זה קשה עם גבר אוטיסט
^^
אז למה שאישה תרצה שגנטית הילד יהיה אוטיסט? אם הוא היה מתחתן עם אוטיסטית מילא, אבל אנשים יעדיפו ילד עם פחות קשיים.
גם אם זה לא חד משמעי, אישה ששואפת להקים משפחה תרצה שיקבלו את בעלה ושהילדים יהיו נורמטיביים. זה קשה עם גבר אוטיסט
אנונימית
שואל השאלה:
בעיניי זה נשמע כמו חוסר מודעות של גברים אוטיסטים שמסביר למה הרבה נשארים בתולים ביחס עצום לאוכלוסיית הלא אוטיסטים.
בעיניי זה נשמע כמו חוסר מודעות של גברים אוטיסטים שמסביר למה הרבה נשארים בתולים ביחס עצום לאוכלוסיית הלא אוטיסטים.
אנונימית
למה את לא חושבת שמגיע לו מישהי רגילה?
אם היא אומרת כן? אסור לה להגיד כן? איך זה אמור לעבוד?
אם היא אומרת כן? אסור לה להגיד כן? איך זה אמור לעבוד?
שואל השאלה:
^
זו לא הנקודה. הנקודה היא שזה מגוחך לפסול אוטיסטיות על סמך זה שהן אוטיסטיות ולבכות שנשים פוסלות אותו על זה שהגבר אוטיסט
^
זו לא הנקודה. הנקודה היא שזה מגוחך לפסול אוטיסטיות על סמך זה שהן אוטיסטיות ולבכות שנשים פוסלות אותו על זה שהגבר אוטיסט
אנונימית
אבל למה את מאמינה בזה שאוטיסטים צריכים להיות מנודים מהחברה ולצאת עם אוטיסטיות? זה מה שאת אומרת במילים אחרות...
ואיך אוטיסט אמור לדעת שמישהי אוטיסטית?
יש מראה מסויים לאוטיסטיות? מה זה השאלה המוזרה הזאת
איך מישהו יכול לפסול מישהי על סמך זה שהיא אוטיסטית אם הוא לא מכיר אותה עדיין
איך זה מגיע למצב הזה בכלל לפסול מישהי על סמך זה תסבירי
ואיך אוטיסט אמור לדעת שמישהי אוטיסטית?
יש מראה מסויים לאוטיסטיות? מה זה השאלה המוזרה הזאת
איך מישהו יכול לפסול מישהי על סמך זה שהיא אוטיסטית אם הוא לא מכיר אותה עדיין
איך זה מגיע למצב הזה בכלל לפסול מישהי על סמך זה תסבירי
אנונימית
שואל השאלה:
^
יש אוטיסטים גברים שאומרים "הטעם שלי זה לא אוטיסטיות אני מעדיף לא לצאת עם אוטיסטיות" שזה אבסורד
^
יש אוטיסטים גברים שאומרים "הטעם שלי זה לא אוטיסטיות אני מעדיף לא לצאת עם אוטיסטיות" שזה אבסורד
אנונימית
האמת שזה מטומטם כי אוטיסטיות זה לא טעם, עצוב שאוטיזם זה לא "טעם של מישהו" איזה דבר נוראי לנרמל.. ויש הרבה בנות לא מאובחנות בחוץ, אי אפשר לזהות מי אוטיסט זה משפט הזוי להגיד
אנונימית
אני אוטיסטית ואני לגמרי יכולה להבין את זה , לחלק מהאוטיסטים וגם בשבילי זה ממש בלתי נסבל איך שרואים אותנו כקבוצה אחת אחידה שהיא חלק נפרד מהאנשים הנורמלים ושחושבים שאנחנו אמורים להיות רק עם אנשים "כמונו" גם מבחינת להכיר חברים אז שיהיה רק אוטיסטים אחרים "כמונו" יש בזה משהו שמעורר אנטיגוניזם
חושבים שתמיד קשר בין אוטיסטים יצליח ממש בקלות כי חושבים שאנחנו דומים מאוד אחד לשני למרות שאנחנו לא באמת דומים בכלל
ואני יודעת כמה אוטיסטים יכולים שלא למצוא חיבור והבנה אחד עם השני ושהסיכוי שאוטיסט יצליח להתחבר לאוטיסט אחר הוא אולי בכלל לא גדול יותר מהסיכוי של בן אדם רגיל להצליח להתחבר לבן אדם רגיל אחר , אפילו הכרתי אוטיסטים שיותר אוהבים להיות עם אנשים רגילים מלהיות עם אוטיסטים אחרים
אז להגיד שאוטיסט חייב להכיר רק אוטיסטית "כמוהו" ושרק עם מישהי "כמוהו" הוא יצליח למצוא חיבור והבנה הדדית זה דבר שהוא ממש לא נכון , גם אוטיסט שיחליט שהוא רוצה רק מישהי "כמוהו" וינסה לצאת עם הרבה אוטיסטיות יוכל למצוא את עצמו בסופו של דבר נשאר רווק לכל החיים
חושבים שתמיד קשר בין אוטיסטים יצליח ממש בקלות כי חושבים שאנחנו דומים מאוד אחד לשני למרות שאנחנו לא באמת דומים בכלל
ואני יודעת כמה אוטיסטים יכולים שלא למצוא חיבור והבנה אחד עם השני ושהסיכוי שאוטיסט יצליח להתחבר לאוטיסט אחר הוא אולי בכלל לא גדול יותר מהסיכוי של בן אדם רגיל להצליח להתחבר לבן אדם רגיל אחר , אפילו הכרתי אוטיסטים שיותר אוהבים להיות עם אנשים רגילים מלהיות עם אוטיסטים אחרים
אז להגיד שאוטיסט חייב להכיר רק אוטיסטית "כמוהו" ושרק עם מישהי "כמוהו" הוא יצליח למצוא חיבור והבנה הדדית זה דבר שהוא ממש לא נכון , גם אוטיסט שיחליט שהוא רוצה רק מישהי "כמוהו" וינסה לצאת עם הרבה אוטיסטיות יוכל למצוא את עצמו בסופו של דבר נשאר רווק לכל החיים
אנונימית
חד משמעית יישאר בתול
מכירה כאלה
מכירה כאלה
אנונימית
ואם הוא יחליט להתחיל לצאת עם אוטיסטיות הוא לא יוכל להשאר בתול גם ??
אנונימית
^ אולי, אבל אין ספק שזה יקטין את הסיכויים
אנונימית
זה בסדר לא לחפש לצאת רק עם אוטיסטית
אבל לפסול מישהי בגלל זה? אז יפסלו גם אותו
לא הגיוני שלבן אדם יש בעיה כלשהי והוא לא מוכן לקבל את זה גם אצל הצד השני אבל כן מצפה שיקבלו אותו כמו שהוא
אבל לפסול מישהי בגלל זה? אז יפסלו גם אותו
לא הגיוני שלבן אדם יש בעיה כלשהי והוא לא מוכן לקבל את זה גם אצל הצד השני אבל כן מצפה שיקבלו אותו כמו שהוא
אנונימית
לדעתי הדיון שנוצר פה ממש מגעיל אין לכם את הכלים לשפוט אתם לא יודעות ולא יכולות לחוות ולדעת מה זה אוטיסטים אחרים בעייניי אוטיסט אתם מאמינות בסטריאוטיפ שכל האוטיסטים הם דומים שייכים לאותה קבוצה ועם מכנה משותף חזק אבל מבחינת לא מעט אוטיסטים זה לא ככה
ויש בזה משהו מאוד מתנשא ומאוד מזלזל .,תחשבו מה זה בשביל האוטיסטים להתמודד עם זה שרואים אותם כחלק נפרד מהחברה ודוחים אותם ומה זה בשבילם להתמודד עם לא להצליח להכיר מישהי/מישהו ולהאלץ להשאר לבד כל החיים (דבר שנפוץ שקורה להם גם שכן מנסים לצאת עם אוטיסטים אחרים)
ויש בזה משהו מאוד מתנשא ומאוד מזלזל .,תחשבו מה זה בשביל האוטיסטים להתמודד עם זה שרואים אותם כחלק נפרד מהחברה ודוחים אותם ומה זה בשבילם להתמודד עם לא להצליח להכיר מישהי/מישהו ולהאלץ להשאר לבד כל החיים (דבר שנפוץ שקורה להם גם שכן מנסים לצאת עם אוטיסטים אחרים)
אנונימית
^ ממש לא אמרתי שכל האוטיסטים דומים
אל תגידי סתם
ולא אמרתי שכולם שייכים לאותה קבוצה
די עם זה כבר זה לא קשור
אוטיזם זה מגבלה, את מסכימה איתי על זה, כמו הרבה מגבלות אחרות שאנשים סובלים מהן כמו עודף משקל, גובה נמוך, הקרחה, משקפיים, ועוד מיליון דברים שיש לאנשים והם נאלצים להתמודד איתם
בשביל הדוגמא בעיניי גבר שהוא שמן מאוד ורוצה רק מישהי רזה חי בסרט וזה לא יעבוד לו, בדיוק מהסיבות שכתבתי למעלה. זה אומר שכל השמנים דומים? זה אומר שכל השמנים הם אותה קבוצה? מה הקשר בכלל
אל תגידי סתם
ולא אמרתי שכולם שייכים לאותה קבוצה
די עם זה כבר זה לא קשור
אוטיזם זה מגבלה, את מסכימה איתי על זה, כמו הרבה מגבלות אחרות שאנשים סובלים מהן כמו עודף משקל, גובה נמוך, הקרחה, משקפיים, ועוד מיליון דברים שיש לאנשים והם נאלצים להתמודד איתם
בשביל הדוגמא בעיניי גבר שהוא שמן מאוד ורוצה רק מישהי רזה חי בסרט וזה לא יעבוד לו, בדיוק מהסיבות שכתבתי למעלה. זה אומר שכל השמנים דומים? זה אומר שכל השמנים הם אותה קבוצה? מה הקשר בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
^
בול זו הייתה הנקודה שלי וניסיתי להבין מה גורם למחשבה המוזרה הזאת אצל גברים אוטיסטים
^
בול זו הייתה הנקודה שלי וניסיתי להבין מה גורם למחשבה המוזרה הזאת אצל גברים אוטיסטים
אנונימית
אני אוטיסט ולעולם לא הייתי פוסל אישה בגלל האבחון שלה כאוטיסטית, אלא לפי מי שהיא מתחת להגדרות, כבן אדם.
אני אוטיסט ויש בי את כל מה שאני מחפש באישה, ואני מאחל לבת שלי בן זוג כמוני, בגלל זה אני יודע שהאבחון הזה לא אומר כלום.
ועם כמה שזה מרגיז, ואני לא פוסל את זה שזה מרגיז, אני חושב שזה לגיטימי לגמרי לבחור את הסטנדרטים של עצמנו, גם אם הם מעלינו.
אם מישהו רוצה למצוא מישהי שיותר טובה ממנו כי הוא בעצמו לא עומד בסטנדרטים של עצמו (ולא בהכרח מסוגל לזה), אני יכול להבין אותו.
תקראי לי חסר מודעות, אבל אני לא נחות, ואני בטוח שהבת זוג העתידית שלי תאהב אותי כמו שאני ותראה את היתרונות שבי מעל החסרונות (ובכולנו יש יתרונות וחסרונות!). אני רואה ביתרונות שלי מעל החסרונות.
אני בטוח שאני אמצא מישהי שלא תתפשר עליי רק בגלל שהיא לא הצליחה למצוא טוב יותר ממני, אלא מישהי שתעריך אותי כמו שאני מעריך את עצמי.
את לא יודעת שום דבר על הקשיים או השריטות שלי רק בגלל ההגדרה שלי, או כמה יהיה קשה איתי בזוגיות. כל אוטיסט שונה.
אני אוטיסט ויש בי את כל מה שאני מחפש באישה, ואני מאחל לבת שלי בן זוג כמוני, בגלל זה אני יודע שהאבחון הזה לא אומר כלום.
ועם כמה שזה מרגיז, ואני לא פוסל את זה שזה מרגיז, אני חושב שזה לגיטימי לגמרי לבחור את הסטנדרטים של עצמנו, גם אם הם מעלינו.
אם מישהו רוצה למצוא מישהי שיותר טובה ממנו כי הוא בעצמו לא עומד בסטנדרטים של עצמו (ולא בהכרח מסוגל לזה), אני יכול להבין אותו.
תקראי לי חסר מודעות, אבל אני לא נחות, ואני בטוח שהבת זוג העתידית שלי תאהב אותי כמו שאני ותראה את היתרונות שבי מעל החסרונות (ובכולנו יש יתרונות וחסרונות!). אני רואה ביתרונות שלי מעל החסרונות.
אני בטוח שאני אמצא מישהי שלא תתפשר עליי רק בגלל שהיא לא הצליחה למצוא טוב יותר ממני, אלא מישהי שתעריך אותי כמו שאני מעריך את עצמי.
את לא יודעת שום דבר על הקשיים או השריטות שלי רק בגלל ההגדרה שלי, או כמה יהיה קשה איתי בזוגיות. כל אוטיסט שונה.
^ אני מתנצל אם נשמעתי מתנשא, זאת לא הייתה הכוונה שלי. זאת הייתה רק דוגמא לטענה שלי
^ מי אמר שזה יעבוד עם כל אוטיסט? מה הקשר? גם לא אמרתי שצריך לחפש רק אוטיסט
אמרתי שלפסול מישהו על מגבלה שיש לך אותה בעצמך לא יביא אותך רחוק
זה גם מראה כמה הוא שונא את עצמו, ותשאלי כל פסיכולוג הדבר הראשון שצריך כדי למצוא זוגיות זה לאהוב את עצמך
אמרתי שלפסול מישהו על מגבלה שיש לך אותה בעצמך לא יביא אותך רחוק
זה גם מראה כמה הוא שונא את עצמו, ותשאלי כל פסיכולוג הדבר הראשון שצריך כדי למצוא זוגיות זה לאהוב את עצמך
אנונימית
שואל השאלה:
^
זה חוסר מודעות אם הוא פסל אוטיסטיות על סמך זה שהן אוטיסטיות
^
זה חוסר מודעות אם הוא פסל אוטיסטיות על סמך זה שהן אוטיסטיות
אנונימית
אז שלא יצא עם אוטיסטיות מה זה משנה לך בחירה שלו
אנונימית
^ כי באלה לכתוב על זה שאלה כי זה מעצבן אותה
אז הנה נשאל גם אותך מה זה משנה לך שהיא כתבה את זה? תתעלמי בחירה שלה
אז הנה נשאל גם אותך מה זה משנה לך שהיא כתבה את זה? תתעלמי בחירה שלה
אנונימית
אני אוטיסטית ופעם מישהי אמרה לי "תכירי אוטיסט כמוך ותהיה לכם זוגיות מאושרת!!!" והיה כל כך בא לי להעיף לה כאפה
אני כנראה אשאר בתולה לכל החיים לא הולכת להכיר אנשים בכלל , ברור לי שאף בן אדם רגיל שפוי לא ירצה אותי אבל אני גם לא מתכוונת להכיר אוטיסטים אחרים "כמוני" הם לא והם גם לא אחד כמו השני ועצם זה שהוא אוטיסט רחוק מלהגיד שיש לזה סיכוי... זה כמו שאני אגיד לכם שזה יעבוד לכם עם כל בן אדם לא אוטיסט שתנסו להכיר כי הוא לא אוטיסט כמוכם
אני כנראה אשאר בתולה לכל החיים לא הולכת להכיר אנשים בכלל , ברור לי שאף בן אדם רגיל שפוי לא ירצה אותי אבל אני גם לא מתכוונת להכיר אוטיסטים אחרים "כמוני" הם לא והם גם לא אחד כמו השני ועצם זה שהוא אוטיסט רחוק מלהגיד שיש לזה סיכוי... זה כמו שאני אגיד לכם שזה יעבוד לכם עם כל בן אדם לא אוטיסט שתנסו להכיר כי הוא לא אוטיסט כמוכם
אנונימית
אני בדיוק אותו דבר רק הפוך אז אני לא באמת יכולה לשפוט בן אדם כזה.
אני אוטיסטית ואני מעדיפה לצאת עם גברים לא אוטיסטים.
האמת שאני לא פוסלת במאה אחוז גברים אוטיסטים, זאת פשוט עדיפות, והסיבה היא שהייתי מעדיפה שלא יהיה לי ולבן זוג את אותם קשיים בדיוק כדי שנוכל לעזור אחד לשני עם הקשיים שכן יש לנו,
אם שנינו מתמודדים עם אותו דבר בדיוק אני ארגיש פחות תחושת ביטחון.
אני אוטיסטית ואני מעדיפה לצאת עם גברים לא אוטיסטים.
האמת שאני לא פוסלת במאה אחוז גברים אוטיסטים, זאת פשוט עדיפות, והסיבה היא שהייתי מעדיפה שלא יהיה לי ולבן זוג את אותם קשיים בדיוק כדי שנוכל לעזור אחד לשני עם הקשיים שכן יש לנו,
אם שנינו מתמודדים עם אותו דבר בדיוק אני ארגיש פחות תחושת ביטחון.
אנונימית
יש פה הרבה חוסר הבנה פשוט תקראו את התשובות שלה
^^ כי יש בשאלה הזאת התנשאות ממש מגעילה היא לא אוטיסטית לא יכולה להבין איך זה מהצד של האוטיסטים ואין לה את הכלים לשפוט
אחד הדברים שהכי פוגעים בהרבה מהאוטיסטים זה הגישה המתנשאת הזאת של לנסות לדחוף אותם תמיד להיות רק עם אוטיסטים "כמוהם" בכל דבר ושיחיו בתוך בועה נפרדת משלהם ושיקבלו את זה שהם פחותים מהלא אוטיסטים
אחד הדברים שהכי פוגעים בהרבה מהאוטיסטים זה הגישה המתנשאת הזאת של לנסות לדחוף אותם תמיד להיות רק עם אוטיסטים "כמוהם" בכל דבר ושיחיו בתוך בועה נפרדת משלהם ושיקבלו את זה שהם פחותים מהלא אוטיסטים
אנונימית
^^ אף אחד לא אמר פה שאוטיסטים פחותים ולא שתחיו בבועה נפרדת באמת שאני לא מבינה מה הקשר ומאיפה את מביאה את הדברים האלה
אנונימית
אני מכירה אוטיסטים שיותר אוהבים להיות בחברת אנשים לא אוטיסטים . זה מה שהם מעדיפים זה מה שיותר טוב להם אז זה לא יהיה שוק גדול אם הם גם יעדיפו מישהי רגילה
ומה אם אוטיסטית בתפקוד נמוך תחליט שהיא לא רוצה אוטיסט בתפקוד נמוך כמוה ושהיא רוצה רק אוטיסט בתפקוד כמה שיותר גבוה עכשיו היא גם צבועה עם סטנדרט כפול??
נראה שאת לא יודעת עד כמה אוטיסטים יכולים להיות שונים אחד מהשני ושהם לא כולם חולקים בדיוק "את אותם מגרעות" ושאת בכלל לא מכירה מה זה אוטיסטים בכללי
למה לאנשים שהם לא אוטיסטים אבל יש להם בעיות ודברים אחרים ששונים בהם זה בסדר לרצות לצאת עם מישהי שאין לה את הדברים האלה אבל לאוטיסט לא?
ומה אם אוטיסטית בתפקוד נמוך תחליט שהיא לא רוצה אוטיסט בתפקוד נמוך כמוה ושהיא רוצה רק אוטיסט בתפקוד כמה שיותר גבוה עכשיו היא גם צבועה עם סטנדרט כפול??
נראה שאת לא יודעת עד כמה אוטיסטים יכולים להיות שונים אחד מהשני ושהם לא כולם חולקים בדיוק "את אותם מגרעות" ושאת בכלל לא מכירה מה זה אוטיסטים בכללי
למה לאנשים שהם לא אוטיסטים אבל יש להם בעיות ודברים אחרים ששונים בהם זה בסדר לרצות לצאת עם מישהי שאין לה את הדברים האלה אבל לאוטיסט לא?
אנונימית
שואל השאלה:
^
לא מצפים שיקבלו את זה. אלא זה הזוי שגבר אוטיסט יחשוב שהוא לא יהיה בקטע של כל האוטיסטיות, שיבטל את המגרעות של עצמו ויצפה שאישה לא תחוש בצורה הזו בעצמה כלפיו. דאבל סטנדרט וצביעות
^
לא מצפים שיקבלו את זה. אלא זה הזוי שגבר אוטיסט יחשוב שהוא לא יהיה בקטע של כל האוטיסטיות, שיבטל את המגרעות של עצמו ויצפה שאישה לא תחוש בצורה הזו בעצמה כלפיו. דאבל סטנדרט וצביעות
אנונימית
^ מה?
אנונימית
שואל השאלה:
^
לא ניסיתי לפגוע סליחה. שאלתי שאלה שאם בעינייך לא במקום, את יכולה להתעלם. סליחה אם פגעתי, מעולם לא אובחנתי עם אוטיזם ואין לי את אותה הפרספקטיבה על היחס לאוטיסטים.
^
לא ניסיתי לפגוע סליחה. שאלתי שאלה שאם בעינייך לא במקום, את יכולה להתעלם. סליחה אם פגעתי, מעולם לא אובחנתי עם אוטיזם ואין לי את אותה הפרספקטיבה על היחס לאוטיסטים.
אנונימית
^^ ממש כתבתי שאותו דבר בדיוק לכל סוג של בעיה כמו עודף משקל, משקפיים או כל דבר אחר
קיצר את סתם מוציאה עלינו את העצבים שלך ובכלל לא קוראת מה שכתבנו
קיצר את סתם מוציאה עלינו את העצבים שלך ובכלל לא קוראת מה שכתבנו
אנונימית
לא יודעת אבל יש הרגשה שכאילו מצפים שאם שנינו אוטיסטים אז נסתדר ביחד כי כאילו אנחנו מבינים אחד את השני וזה לא עובד ככה וגם אם לא הייתי יודעת בכלל שהוא אוטיסט אז הייתי פוסלת אותו כי הוא לא הטעם שלי
אנונימית
^ לא אין ציפייה שבטח תסתדרו כי אתם אוטיסטים או שאתם צריכים להיות ביחד כי שניכם אוטיסטים
רק כמו שאתם רוצים שלא יפסלו אתכם באוטומט על התווית הזאת אוטיסטים, ככה גם על תפסלו אחרים ישר רק על אותה התווית
רק כמו שאתם רוצים שלא יפסלו אתכם באוטומט על התווית הזאת אוטיסטים, ככה גם על תפסלו אחרים ישר רק על אותה התווית
אנונימית
אני אוטיסטית בעצמי ויש מישהו בעבודה שלי גם אוטיסט שמנסה להתחיל איתי כל הזמן ואני לא אוהבת אותו בכלל ואני גם לא חייבת ולא מתחברת אליו בשום צורה למרות ששנינו אוטיסטים
אנונימית
^ אין בעיה מה זה קשור? מישהו אמר שאת חייבת להסכים לכל אוטיסט? או שאת חייבת להיות רק עם אוטיסט? כל מה שאמרנו זה שזה לא סבבה שבן אדם פוסל באופן גורף מי שיש לו מגבלה כלשהי שיש לו אותה בעצמו תפסיקו לעוות את זה
אנונימית