5 תשובות
מזתומרת נעלם
שואל השאלה:
אני עושה run אבל החלון של הrun נעלם לי
צריך לעשות run. כדי שזה יריץ את הקוד
לגבי הדבר השני ככל הנראה או שיש טעות בקוד או שמשהו בהגדרה של התוכנית עצמה לבניית הקוד גם לא נכון, לרוב כשיש שגיאה זה מסמן באדום וכותב מה צריך לעשות
את יכולה לשלוח ואנסה לעזור, איזה שפה זה
שואל השאלה:
הסתדרתי בסוף תודה לכם
תצלמי מה זה מראה לך ותשלחי פה אני אעזור לך