15 תשובות
או שהוא חסם אותך
זה וי אחד שנשלח ושתי ויאים שהוא קרא
שואל השאלה:
אבל זה לא הופך לשני וי אם הוא נכנס לטלגרם?
אנונימית
אם הוא חסם יהיה כתוב למעלה seen long time ago
שואל השאלה:
לא הוא לא חסם. פשוט שלחתי לו הודעה ואז היה וי אחד כי הוא לא נכנס לטלגרם. ואז הוא נכנס ועדיין יש וי אחד. אז פשוט הוא לא נכנס לצ'אט שלנו?
אנונימית
גם אני חשבתי זה לא כמו בווצאפ
שואל השאלה:
אז הוא צריך להיכנס לצ'אט שלנו כדי שזה יהיה 2וי?
אנונימית
כן הv השני זה אחרי שיכנס לצאט
כן
שואל השאלה:
הבנתי. אז הוא פשוט חרא של בן אדם שאני שונאת הכי בעולם
אנונימית
skill issue
אולי באמצע משהו ויש לו דברים אחרים בטלגרם שהוא צריך, לא ממליץ לשפוט מהר מדי, מצד שני אני לא מכיר את כל הסיפור
שואל השאלה:
לא.
פשוט ביום אחד מהבן אדם שהכי אהבתי בעולם הוא נהיה הבן אדם שאני הכי שונאת. לא מאמינה שככה בני אדם יכולים להיות.דוחה מגעיל מזעזע
אנונימית
מבאס לשמוע :(
רוצה לספר מה קרה?
שואל השאלה:
אין לי כוח לספר כבר.
פשוט אני אמחוק איתו את כל הצ'אט בטלגרם
אנונימית