מישהי מהכיתה שלי שלחה לי בקשת מעקב בטיקטוק ואני לא יודעת אם לאשר או לא. כי אם אני אאשר היא תבקש שאני אעקוב אחריה בחזרה ואז היא תוכל לראות את כל הסרטונים שאני מעלה רק ל"פרינדס", וזה יותר מדי מפדח בשבילי כי אנחנו לא כל כך מדברות וזה סתם יהיה מביך.
אבל אם אני לא אתן לה לעקוב אחריי זה סתם ייראה סנובי ומגעיל. מה לעשות???