2 תשובות
את צריכה לתרגל, ולקחת קצת תנופה כשאת מתחילה
אנונימי
גם לי זה היה ככה בהתחלה.. את פשוט צריכה לרוץ מהר, לעשות את הפירואט ואז לרוץ 2 צעדים ממש מהר ולעשות עוד אחד.. בהצלחה:)