36 תשובות
מושלם
מה מינוס היא שאלה מה דעתי , זה דעתי
אנונימי
אוקיי? ואנשים לא מסכימים עם הדעה שלך
צורם באוזניים
אחלה פלוס כזה
שיר חמוד כזה
פחות אהבתי
אחלה שיר
לא טוב.
פחות הסגנון שלי אבל לא כזה נורא
לא בן אדם של טיילור סוויפט סליחה, את מוזמנת לאהוב את השיר הזה אני בטוחה שיש אנשים שאוהבים את השיר הזה אבל מה לעשות אני לא אחת מהם, סוויפטיות לא לאכול אותי
מתה עליו אבל לא בטופ פייב שלי מהאלבום
לא הסגנון שלי
כל שיר של טיילור סוויפט גורם לי לדימום אוזניים
אבל אני מפחד מהסוויפטיות זה כן
אבל אני מפחד מהסוויפטיות זה כן
אנונימי
האוזניים שלי מדממות
פחות פחות
מושלם
אין על טיילור❤
אין על טיילור❤
סביר
אנונימי
מהמם
מאוהבת בשיר הזה ובטיילור בכללי:)
לא משהו..
וואי אחד השירים האהובים עליי מ1989
משעמם לא אהבתי
לא אהבתי
אנשים הפעם יצאתם בזול בפעם הבאה כדאי לכם להזהר יותר הסוויפטיות יגמרו אותכם עד שתגידו שזה שיר טוב
נחמדי
אהבתי שכל הערסים מגיבים גרוע בלי לשמוע את השיר
מדהיםם והתיאורים שבשיר>>>>>
די להיות פדחניות זה מביך
חחחח חיים, את הפאדחנית פה ששואלת 2000 שאלות בסטיפס כי אין לה מה לעשות עם החיים שלה, זה מביך
עדיף להשתעמם מאשר לשמוע טיילור סוויפט סורי זה יותר מביך
זוועה כמו מי ששרה אותו
וואלה;) מבינה עניין אחי
^^^תאמיני לי שלהעריץ בנאדם חולה נפש יותר מביך
שיר מוש מתה עליו
אמאלה בין השירים הלא מוכרים הטובים שלה
באותו הנושא: