15 תשובות
לב על ההודעה
על מה הסטורי
שואל השאלה:
תמונה שלי
תמונה שלי
אנונימית
או לב או כזה אימוגי של תודה עם הידיים
לייק להודעה
שואל השאלה:
זה לא יבש מדי?
זה לא יבש מדי?
אנונימית
לייק? לא
לא
מה עוד אפשר להגיב על זה
מה עוד אפשר להגיב על זה
שואל השאלה:
לא עדיף לכתוב משהו מאשר לייק?
כאילו לא יודעת אם מישהו היה עושה לי לייק פשוט להודעה הייתי מתעצבנת
לא עדיף לכתוב משהו מאשר לייק?
כאילו לא יודעת אם מישהו היה עושה לי לייק פשוט להודעה הייתי מתעצבנת
אנונימית
מה את יכולה לרשום על זה
שואל השאלה:
טוב רשמתי תודה ועשיתי לייק להודעה
טוב רשמתי תודה ועשיתי לייק להודעה
אנונימית
תלוי אם את בקטע שלו או לא אם את לא את תעני בכלל
הייתי שולחת לו את השיר של יסמין מעולם יש לה שיר בשם הזה
שואל השאלה:
חחח לא עד כדי כך הכל טוב
חחח לא עד כדי כך הכל טוב
אנונימית
למה מה קרה
אנונימית
באותו הנושא: