8 תשובות
שואל השאלה:
כי כאילו הרופאה אמרה לי שהיא נותנת לי פטור מבגרות בספורט
אנונימית
יש הבדל אם יש לך פטור מהבגרות זה לא אומר שיש לך פטור מהשיעורים
פטור מספורט זה גם מהשיעורים ויש פעמים שזה רק מהשיעורים ולא מהבגרות
שואל השאלה:
^^אבל זה לא ממש מוזר שאת הבגרות אני לא יכולה לעשות אבל בשיעורים אני כן צריכה להשתתף?
אנונימית
אין מה לעשות מערכת החינוך שלנו דפוקה
כן זה מטומטם וגם את יכולה פשוט לא לבוא לשיעורים כי מה את צריכה את זה זה לא משפיע
שואל השאלה:
אז אני כן צריכה להשתתף או לא? אני לא מבינה.
אני צריכה להשתתף אבל לא לעשות בגרות?
אני צריכה להגיע בלי להשתתף ובלי לעשות בגרות?
אני יכולה לא להגיע ולא לעשות בגרות?
אנונימית
צריכה? כן.
אבל למי אכפת תבריזי את גם ככה לא עושה בגרות