התחברות הרשמה

רק לי יש שיבושים כאלה בג'יפיאס? - קישור מצורף

לא מראה לי שאני בביירות זה מראה לי שאני במקומות לא הגיוניים
8 בנובמבר 2024, 13:04
GPSישראל    
3 תשובות
גם לי
S
Swiftie & Livie
שואל השאלה:
מאיפה אתםם
אנונימית
גם לי.
D
Divine
באותו הנושא:
איפה כל האנשי "אין דמוקרטיה עם כיבוש" וכל האירגונים האלה למינעם מה קרה שהם נעלמו?
לכל אלה שתומכים בכיבוש, אתם לפחות מודעים לכך שיש כיבוש?
בקשר לכל אלה שאומרים שיש כיבוש
למה בעצם לאנורקסיות או לבולניות אין מחזור/ יש שיבושים עם קבלת המחזור?
שאלה פשוטה לאנשים שטוענים שיש כיבוש
בנים - מה חושבים על בנות שיש להן שיבושים באותיות - ש(שורקת), ס, צ?
האם מילים כמו שיבושים נחשבות שם פעולה?
הסבירו את המונחים ; כיבוש הקרקע, כיבוש העבודה וכיבוש השמירה?
שאלה על כיבוש המזרח התיכון
מה החלקי דיבר של שני המילים "יחולו שיבושים" ?
יש כיבוש או אין כיבוש ולמה?