התחברות
הרשמה
אם במתכון צריך 3 ביצים לארג' ויש לי מדיום, כמה לשים?
8 בנובמבר 2024, 11:43
ביצים
מתכונים
2 תשובות
שלוש זה בסדר
ש
שחרר19
ארבע?
למרות שאני חושבת ששלוש מדיום זה גם אחלה
2
2040
באותו הנושא:
אם כתוב במתכון שצריך 4 ביצים מידה מדיום ויש לי רק ביצים במידה לאגר להשתמש בשתיים לארג או בארבע לארג'? זה דחוף
אם כתוב במתכון ביצה אחת לארג' ויש לי מדיום, אז כמה ביצי מדיום לשים?
אם במתכון כתוב לשים 2 ביצים לארג' אבל יש לי רק מדיום, אז לשים 3?
אם צריך במתכון 2 ביצים לארג ויש לי רק ביצים אקסרה לארג עם 2 חלמונים, מה לעשות?
אני מכינה עוגה וכתוב במתכון לשים 4 ביצים לארג' ויש לי בבית רק מדיום. כמה לשים מהמדיום??
אם רשום במתכון ביצה לארג ויש לי רק מדיום מה לעשות?
רשום במתכון כלשהו 5 ביצים ולא רשום גודל ויש לי רק מדיום(קטנות) לשים 6?
אם במתכון לבצק של הפחזניות כתוב לשים 4 ביצים לארג' ושמתי 3 מדיום
אם כתוב במתכון ביצה אחת L אבל יש לי רק מדיום, מה עושים?
אם אני צריכה למתכון 4 ביצים מדיום, ויש לי רק אקסרה לארג, להשתמש ב3?
מה לעשות אם כתוב במתכון שתי ביצים מדיום ויש לי רק לארג