4 תשובות
זה טרנד שאם יש מכונית צהובה אז צריך להרביץ לחבר שלידך (אבל לא חזק מידי) וכשיש מכונית אדומה אז זה נשיקה ( אבל אפשר גם חיבוק)
שואל השאלה:
אה תודה
אה תודה
אומרים שמתי שיש מכונית צהובה תמיד יש מכונית אדומה לידה
לא אומר כלום
באותו הנושא: